Jag trodde att klockan var mer..

Vaknade för en stund sen av att Minna började gnälla lite och var hungrig, men när jag skulle resa mig upp ur sängen så fick jag världens krampattack i vaden, AAAJJJ.
Iaf så var det vääldigt (är väldigt) ljust ute och solen skiner och fåglarna kvittrar.

Efter matning så gick jag och kollade på klockan och trodde iaf att den var 8 men icke! Den hade precis slagt 5! Åh herregud tänkte jag.
Men nu sitter jag här vid datorn igen och ja jag ska faktiskt gå tillbaka och lägga mig en stund till innan Isabella vaknar och börjar härja :)

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

Hejj!,jag skulle vilja beställa en design av dig om du kan göra den gratis som jag om jag har förstått rätt är att du gör så ?:) Men typ på vilket sätt kan man kontackta dig och säga hur man vill att designen ska vaar ?:)

2009-05-31 @ 07:15:20
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0