Blanda design och personligt?

Jag gjorde ju denna som en design blogg. Men nu känner jag att jag inte vill ha två olika bloggar så jag kommer att blanda designandet med allt annat babbel :)

Kan vara skönt att ha allt på samma ställe känner jag, och jag kommer juh inte stanna upp med designandet bara för jag börjar blogga personligt här..

Idag då, ja då har vi ( Jag, sambon och våra döttrar) varit hemma hos min mamma med familj och grillat. Vilket var underbart skit god mat och bara härligt på något sätt. Sen så hade mamma handlat lite fina kläder till flickorna. Minna (den minsta) fick på sig en jätte söt pyjamas här och somnade sött i babysittern. Sambon sitter och spelar NHL just nu och Isabella (den största) leker för fullt innan det snart är dags för sängen.
Jag sitter här jag och ska designa lite blogg nu innan det blir att titta på något roligt program (enligt Älsk). :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Hur gamla är era barn? :)



Kraam

H

2009-05-31 @ 01:40:29
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: hanna

allt är bra med mig hur äre sj då :)?

2009-06-09 @ 07:59:52
URL: http://iingetknussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0