Frågor och svar..


Hur kommer det sig att du började blogga?
- Min kära sambo gjorde en blogg åt mig efter mycket tjat. Och så blev det att jag började.
Dator/Tv?
-Dator
Glass/Godis?
-Godis
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
-Då skulle jag först köpa ett hus på landet sen så skulle jag se till att mina barn har allt dom behöver.
Har du någon dold talang?
-Nje inte vad jag är medveten om iaf :)
Drömresemål?
-
Åh Italien skulle jag säga..
Favoritserie?
-
Oj det finns så många, men The Big Bang Theory måste jah nog säga.
Har du vunnit på trisslott någon gång?
-
Ja, men bara små summor :)
Dröm jobb?
-
Någonting med barn
Vilka stora bloggar läser du?
-Läser inga stora bloggar, läser mer vardags bloggar :)
Vart bor du?
-I skänninge Östergötland
Har du nåt husdjur?
-Nepp inga husdjur.
Var barnet planerad?
-Ja hon var planerad.
Hur gammal e ditt barn?
-Den minsta är 2 månader så har vi en 2-åring med :)
Vad heter barnet?
-Den minsta heter Minna den största heter Isabella
Vilken är din favorit film?
-Oj, hmm Monster med Charlize Therone måste jag säga.
Favorit skådespelare?
-Lätt Ventworth Miller!
Vill du gifta dig när du blir stor?
-Jag ska gifta mig. Den 14:de Februari 2010 ♥
Det första du gör på morgonen?
-Fixar iordning barnen och ger dom mat :)
Om du fick styra sverige för en dag vad skulle du göra då?
-Hmm.. jag skulle.. hmm. Åh jag vet inte :)
Favoritblogg?
-Det finns så många favoriter. Kan inte säga en tyvärr.
Hur är du som person?
-Jag är snäll,blyg och lite av en yrhöna :)
Vad gillar du att göra?
-Jag gillar att designa bloggar och umgår med min familj.
Hur gör du all din design?
-Först gör jag headern i Photoshop sen så ändrar jag resten i stilmallen. Svårt att förklara.
Vill du ha mer barn?
-JA! massor med barn :D
Vad tycker du mest om lakrits eller choklad?
-Choklad
Om du var en kille vad tror du du skulle heta?
-haha ja vad skulle jag heta? Dennis kanske :)
Om man kunde välja hur man skulle se ut hur skulle du välja dig själv då?
-Eva Longoria!
Vilken är din favorit mat?
-Tacos alla gånger.
Vad tror du är meningen med livet ?
-Jag vet inte ens vad meningen med gårdagen var :)
Hur gammal är du?
-22 (4juli)
Varför bloggar du?
-
För jag tycker att det är roligt och för jag får ut så mycket som man annars kanske inte får ut :)
När började du?
-
Hösten 2007
Favoritplagg?
-
Tunikor i alla dess slag och former.
Favorit färg?
-Biege tror jag :)
Är det kul att vara mamma?
-Ja det är det bästa ever!
Har du någon utbildning?
-Tyvärr inte, men efter mammaledigheten till hösten så ska jag utbilda mig !
Vad är det första du gör när du loggar in på blogg.se?
-Svarar på alla söta kommentarer :D
Vem/vilka ser du upp till?
-Jag ser upp till min sambo, för att han är den mest kloka människa jag vet..
Vad heter programmet du gör dina designer i?
-Photoshop Elements 6 (för jag tycker det är enklast)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin layout <3

2009-06-17 @ 22:06:22
URL: http://e
Postat av: Haedil

rösta på mig :)

Nr: 7

reav.blogg.se/2009/june/rosta-2.html#comment

Puss ;*

2009-06-17 @ 22:16:05
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

Svar: va kul att du titta in ;)

2009-06-17 @ 22:29:10
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: D E L L A ♥

Hej på dig med :)!

Ser att du har ändrat lite på designen :) Fint!

Åh, tack det samma!

2009-06-17 @ 22:29:53
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

kul:)

2009-06-17 @ 22:35:02
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: taaack! om jag har tid senare så lägger jag till dig! :)

2009-06-17 @ 23:02:04
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Marie

svar: tack så mycket di blogg är med jätte fin!! finar än min tycker jag:)

ja det kan vi vll :)



kram ♥

2009-07-19 @ 13:52:35
URL: http://exaktmarie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur valde ni namnet Minna?

Undrar då vår dotter också har detta ljuvliga namn. :)

2009-07-25 @ 00:53:57
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0