Fin dag idag?

Ja jag undrar om det kommer att bli en fin dag idag, det ser lite ut som att det kan bli regn men jag vet inte jag. Skulle vara roligt om det var soligt och fint idag när vi ska fira Isabella. 

Det känns lite gnälligt här, men jag hoppas åh så jag hoppas att det försvinner. För hur kul är det att behöva skälla på henne på hennes födelsedag? Nej precis. Så snälla snälla snälla Isabella var en snäll flicka idag för mammas skull :)

Just nu sitter vi eller vi hon sitter här brevid mig i soffan och tittar på Händige Manny på Disney.
Och lilla Minna ligger i babysittern och sover.

Älsk ligger också och sover men han får sova ett tag till, vi ska ju inte vara hos mamma förens klockan 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0