Tjing! Eller godmorgon funkar med.

Då var man uppe och studsar igen. Ska snart börja fixa iordning mig och lite här hemma innan bussen kommer. Kanske måste rappa på lite för som sagt det tar ju ett tag att fixa sig. Och är man tjej så ;)

Efter plugget idag så blir det att dra iväg med E till Norrköping, hon ska handla nåra special saker. Fin fröken det där ;)
Så mer uppdatering kommer ni att få i eftermiddag någongång. Ska ju visa lägenheten för nått pucko sen med, fan vad jag inte har lust med det alls. Han verkar vara en såndär jobbig en. Men vi får se. Nu måste jag faktisk leta fram lite kläder och fixa mig. Vet inte alls vad jag ska ha på mig. Lite av ett I-Landsproblem jag har varje dag typ :)

Ciao Babes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin dag iallafall... trots att du måste visa lägenheten för en såndär jobbig en (ler) Kramiz!!

2009-09-24 @ 10:21:52
Postat av: Alexandra

du gumman har jag gjort dig något..

tänkte du svarar inte på mina kommentarer längre :( Kram

2009-09-24 @ 13:05:50
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: J E N N Y knasig foto blogg

du byter design ganska ofta xD

men det gör jag med :P

Haft en bra dag?

KRAM

2009-09-24 @ 15:14:54
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0