Nu blir jag faktiskt vanisinnig!

Ja en jävligt god morgon är det eler INTE!  Jag vaknar slår på datorn och ser att mina inlägg som jag skrev igårkväll fortfarande inte publicerats. Jag blir så jävla irriterad! Va fan kan dom inte fixa skiten snart! Fan orka när blogg.se bara ska kruppa, fortsätter det såhär så tänker jag byta plattform!
Helt jävla otroligt *suck*

Har precis vaknat och jag känner mig verkligen inte på topp känner mig hängig och börjar få ont i halsen. AWESOME!
Men det är bara bita ihop för min mormor och morfar kommer juh hit på middag i eftermiddag, det kanske går över tills dess vi får se..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hårförlängningarna kanske botar halsontet :D

2009-07-29 @ 08:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0