Söndags morgon.

Det är en underbar dag idag, solen skiner och jag har sovit från jag gick och la mig tills jag vaknade :)
Och guess what? Ja är presis helt ensam uppe, Ja för älsk sover,Minna sover och Isabella sover och det mina söta vänner har aldrig aldrig hänt innan!

Minna brukar jämt vilja upp vid halv 6 - 6. Och nu är klockan nästan 7 och hon sover.
Mamma är lycklig.

Jo så vad blir det idag då? jag vet inte riktigt vad det blir men det skulle juh vara nice om man gick och bada :)
Jag får nog flörta till mig en visit till stranden ;)
Nä nu gott folk nu ska jag läsa ifatt lite bloggar så att jag inte behöver sitta i en och en halv evighet..

Puss på er alla söta!

Kommentarer
Postat av: My J

fin blogg :)

2009-06-28 @ 21:10:54
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0