Sängen here i come..

Ja nu har jag fått Minna att somna, äntligen :)
Och nu ska den här mamman kasta in handuken för kvällen med. Är jätte trött somnade flera gånger när jag nattade Minna.

Jag har hunnit ganska mycket idag, har gkort tre stycken designer.

Vi har ju lagt ut vår gamla bil på annons och så var det en kille som skulle komma och titta på den och eftersom den står hos min mamma så var vi ju tvugna att köra dit och städa ur bilen och så. Men när klockan hade blivit 18 och killen sa att han skulle komma kl 17 så ringde jag upp honom och frågade vart han hade tagit vägen eftersom Isabellas sovtid närmade sig, och när han svarade så sa han att han inte kunde komma. Va faan ringer man inte då? Nää utan man bara skiter i det, jag vart så jävla irriterad och sa att han kunde ringt och sagt det men han bara eh öh eh.. Så arg som jag var slängde bara på luren i örat på honom..

Ja idioter finns fan överallt..

Nä nu ska jag iaf gå och krypa ner under täcket..
Sov så gott allihop!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0