Ny vecka..

Ja nu så var det ny vecka igen och solen skiner ute idag igen, underbart! Hoppas bara det inte blir lika varm som igår för då blir jag verkligen tokig :)

NU så sitter Minna i babysittern och Isabella sitter brevid och pratar och pussar på henne.

Det är BVC idag igen och jag tror att lilla tjejen nått 6 kilos strecket nu, tjockisen min, men tro de jag hon äter som en hel karl för fan. :)
Nä nu blir det väl att göra iordning lite frukost till Isabella och sen kanske hoppa i nårgra kläder. Sen måste jag väcka Älsk också så att han inte missar sitt möte..


Kommentarer
Postat av: Yasmine - ffay.blogg.se

Hejhej !

på din blogg på sidan står det färdiga mallar ? vad är det ?





kram

2009-06-01 @ 08:03:27
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0