Det här var juh en jävligt bra start.



Åh jag trodde att den här dagen skulle vi bra, men såklart inte (början av den iaf).
Isabella vill jag bara kräks på jag orkar inte med henne alls, hon bara slåss och slänger saker på en och hon vägrar att lyssna. Åh jag vill bar kasta ut henne från balkongen just nu. Är så mentalt slut när ska detta helvete sluta?
Jag vet inte vad ag ska göra alls.

Hon slåss hon bits hon sparkas och hon kastar saker. På mig är det inte så farlig även om jag blir arg, men när hon kastar saker mot Minna då är det juh något som inte stämmer. Jag börjar bli riktigt orolig för hur hon beter sig.

jag älskar henne så jävla mycket, men hur orkar man med något sånt här? Jag vet iaf att jag gör det inte snart längre om vi inte kan hitta en lösning på detta. Det är inte hållbart att hon kastar saker mot Minna, hon är ju så liten och hon kan ju inget göra när Isabella kommer igång. Man får vara och vakta hela tiden.

Jag blir bara så ledsen både för Minna och Isabellas skull. Min ork tar snart slut..

Kommentarer
Postat av: engelsson

Oj vad det låter jobbigt..inte lätt att alltid behöva vara på sin vakt..kan det vara svartsjuka från storasysters sida..jag har en kompis som hade samma problem med sina små..men det blev lugnare när den minste växte till sig..o de kunde leka ihop..hoppas för er skull att det lugnar ner sig..mvh engelsson

2009-06-20 @ 23:31:10
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Det där är ju jättevanligt när man har två barn, att den första blir svartsjuk och reagerar sådär. Man får se till så man visar båda barnen lika mycket kärlek och närhet och har den stora lite ensam ibland också. Jag brukar leka extra mycket med Devin ensam när David är hemma och han har aldrig försökt göra något mot sin lillebror.

2009-06-21 @ 15:21:59
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0