Alltså nu är jag lite förvirrad :S

Vaknade av att Minna ropade lite snällt på mamma. Inge mer med det gick till henne la henne i våran säng, kollade på klockan som visade 06.57 så jag tänkte jag kan juh lika gärna gå upp för Isabella vaknar ju snart ändå. Gick in till köket för att göra välling till lillan och då visade klockan på HALV 6! Men va fan är det här täkte jag, inte undra på att man känner sig seg :)
Satte mig här och jag har inte gjort något vid datorn förutom skriva ett svar till en "blogglös" och en färg ändring på bloggen, och nu tittar jag på klockan på datorn och den visar 06.20 just nu. Alltså va är detta? Är det jag som är dum i huvudet eller är det något allvarligt fel på våra klockor här hemma?

Aja idag blir det inte många knop förutom städning och sånna saker.
Nu kom Isabella trippandes också, nu sitter hon här brevid mig under täcket och läser tidningen. Lill fisan :)

Nä nu ska jag designa lite innan älsk vaknar och det vankas städning här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0